Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.08.2008 15:05 - клуб на преебаните с лятната отпуска набира членове!
Автор: bestregards Категория: Изкуство   
Прочетен: 1256 Коментари: 3 Гласове:
0

Последна промяна: 03.08.2008 16:07


Из коментари към Постинг: Знаех си аз, но защо ?...
Автор на постинга: laurencia   да си направиме клуб!!! то изучихме колежките, уредихме ги с жилищни заеми, оженихме ги.... всички издиндуркахме и всичко ни беше на главата.... и то ни за пари - например да идеш през зимата на някое островче, като пропуснеш лятната отпуска.... - ни за чест и слава, щото така се оскотява от риенето на тези Авгиеви коптори и както казваше един мъдър човек - още по-безнадеждни коптори, защото онези поне са били празни, а в тези, които ние риеме животинките не спират да цвъкат!!! за какво вярно? аз честно да си кажа просто нямам избор и имам такива ценности, че съм едно чудесно добро магаренце за товарене и експлоатация. мисля си сериозно за чужбина. като ще съм слугинка и като не мога да се радвам на близките си от това робско изтощително тегло, поне да е за повече пари и в по-уредена жизнена среда.

а уж всички с чисти ценности се кичиме!!! но и това било ценност - да си гледаш интересите и да чакаш да мине някак си работния ден без да се претовариш, но и без да се каже, че скатаваш.... хващаш си чантичката навреме, па друг да му мисли, като е толкова глупав.... плащат малко и са те цанили за по 8 часа ако ще л. да валят.... но огледай се, ма колежке небрежке, тия л. върху моята глава се сипят....и се давя в тях! и не защото съм глупава, а щото ако оставиме така нещата няма да има смисъл от наемането ти и от моето наемане на работа като се прецака всичко! има една басня за магарето и коня.... на предишната ми работа се махнах от гнусната магарешка съдба и моята кожа се стовари върху "екипа", но за съжаление намерили се други магарета и така коня си останал горделив и непоучен!

относно ценностите - явно формулата на претендиращите за нормални и свестни колеги е - на работата всички са ми чужди - грижи само за близките хора /а познавам и такива - без никакви грижи за никого - па пак са свестни по самомнение/... льольоооо това са 8 часа от живота ти и ги засираш тотално откъм човешко съществуване!!! съзнаваш ли го?

ей такива объркани теории ме въвличат във вихъра на експлоатацията...... но не си предавам моята си камбанария за тази на колегата хитрец... хитрее в битово отношение, но като съществуване е много съмнително много ли е хитър - поне от моята гледна точка е глупав, аз пък - от неговата... абе всеки със своята си истина.... това му е интересното и предизвикателното!

аз само мога да кажа, че шефовете са глупави!!! и с това ще се съгласят всичките видове мишоци и магаренца!!! бе, добави ни по една нула към заплатата да не сме такива бити гъзове и да видиме някой гък ще каже ли от претоварването и ще посмее ли да е небрежен!!!????
с една дума отговорът на въпроса ти от моя страна е

ЗАЩОТО УПРАВНИЦИТЕ СА ГЛУПАЦИ!

ТИКВИ!! КОЛКО ЩЕ СПЕСТЯТ ОТ ОРЯЗАНИТЕ ЗАПЛАТИ НА 10 ДО 5000 БЪЛГАРЧЕТА? ДО ТОВА ЛИ СА ГО ОПРЯЛИ!!!!

И МИ ПИСНА РАЗНИ НЕМИСЛЕЩИ СЪЩЕСТВА И КАРОЛЕВЦИ ДА ЛАНСИРАТ ТЕОРИЯТА КОЛКО НЕСПЕЦИАЛИСТИ СМЕ!!!! АЙДЕ ДА ВЗЕМАТ МАЛКО ДА СЕ ЗАМИСЛЯТ!! ЕДНА ИДЕЯ ПО-ЗАДЪЛБОЧЕНО!

Вече почти всички работиме в мултинационални компании, а ние българчетата сме специалисти по всичко и получаваме 1/10 от заплатата на колегите си европейци, американци, индийци и там подобни, които не са по-добри на умения, а често - напротив.... и които често не са магаренца "за всичко", а си имат правила на работа и график и често не се трогват да направят нещо извън правилата, графика и задълженията си, а българчето какви ли не изгъзици трябва да направи, за да "вървят" нещата.... мен не ме кефи и да се държа като някоя лелка чиновничка дееее, но и прекалено безумният, неовладяем хаос не е вариантът, а глупавият шеф го допуска най-небрежняшки, както допуска и хитреците да лавират в многото работа, пък глупците да изнемогват и като цяло да куца и скрибуца работата и винаги да е на ръба на провала
даааааа за паразитите си права виждала съм и такива мишоци

1. самочувствието им става още по-зловредно
2. стават още по-хитри и подли, за да си опазят мързеливия задник и нулата в повече

тази още една нула ще направи тези убийци още по-свирепи, защото са убийци да.... когато оставят някой да изнемогва и даже имат време да се изтъкнат и да окалят изнемогващия колега, който е нормално да се справя по-трудно, като е поел повечето, по-рискова и проблемна работа.....

мене пък поне ме покани на обяд шефа!!!! още я имах тая голяма надежда, че топиме "ледовете" по този начин, че е чисто човешко постъпка и знак на позитивно отношение към мене .... но искрицата на мъдростта ми подстветваше, че не е за добро - и наистина - повдигна се въпроса за отпуската.... кога имам намерение, за колко дни, какво ще правя....изтъркания вече лаф - кой ще те пусне за три седмици /с усмивка, казано обаче - мноо готин шеф просто!/, нямаш толкова дни /кво да се прави като от март си започнала - съвсем обективен факт/, всичко с усмивка изречено, но някак си не усетих никаква топлота в разговора, който така все с усмивка вървеше... /защото може би съм един сдухан черноглед негативно настроен служител?!/ не се поддадох на тази вълна и аз ръсех чар и усмивка.... и аз с усмивка рекох, че освен да взема да се оженя, та да си ползвам отпуската /колежката дошла след мене на работа, но явно считана за принцеса, а не за Пепеляшка ще се жени и повече от три седмици ще отсътсва - да не говориме за уважителната организация, която протича седмици наред/ - .... и така така така - в крайна сметка подпомогната взех решение да съм през септември - и без това щях да имам финансова криза от едно море..... защото се падаше евентуланата ми отпуска в пиковия туристически момент.....

а обучавала ли си шефки? чувала съм за едно момиче, което за 5 години работа в магазин на Глобул си оставала все продавачка, а обучила сума ти шефки.....

и това се случи при мене..... донорствах акъл, внимание, енергия, ноу-хау на принцесата, донорствах и като се окопити взе да се опитва да ме командори!!! и продължавам да донорствам, но вече  прилича на обслужване!!!!


Такива ми ти работи покрай отменената лятна ваканция!!!

Ма каква лятна ваканция - ти си голямо отговорно момиче!!


Тагове:   отпуска,   членове,   набира,


Гласувай:
0



1. iliada - :))))))))
04.08.2008 21:37
За съжаление няма да мога да вляза в клуба тази година- няма да съм от учредителките ,но може догодина да стана член /пепел ми на устата/
Но ти не се разстройвай землячке -голямо и отговорно момиче си!:))))))
Желая приятна лятна вечер!
цитирай
2. bestregards - благодаря! :-))))
04.08.2008 22:36
дааа издребнявам като че ли хахахахха паднала съм малко една идея по-ниско хахахха за някаква си отпуска да се кахъря и на злободневието да се поддавам.... над нещата трябва да съм аз! ама все си мисля, че по-добрият вариант беше с по-висока заплата, уважение и три седмици отпуска!
цитирай
3. iliada - Права си скъпа
05.08.2008 00:06
и най-важното -го знаеш! И то ще дойде!Вярвай!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bestregards
Категория: Изкуство
Прочетен: 158840
Постинги: 69
Коментари: 298
Гласове: 1791
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930